وبلاگ یه پسر خوشتیپ به نام کمیل

ساخت وبلاگ

بگذر از نی، من حکایت میکنم/وز جدایی ها شکایت میکنم

نی کجا این نکته ها آموخته؟/نی کجا داند نیستان سوخته

بشنو ازمن، بهترین راوی منم/راست خواهی هم نی هم نی زنم

نشنو از نی، نی حصیری بیش نیست/بشنو از دل، دل حریم دلبری ست

نی چو سوزد، خار و خاکستر شود/دل چو سوزد، خانه ی دلبر شود

  منبع: مجله مداد رنگی

وبلاگ یه پسر خوشتیپ به نام کمیل...
ما را در سایت وبلاگ یه پسر خوشتیپ به نام کمیل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کمیل کامیابی kamyabik بازدید : 563 تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1393 ساعت: 20:11

  •  ۴
\"\\"یادداشت-ویژه-ممنون-آقای-مربی-کار-نیمه-تمام-را-تمام-کردی\\"\"

وب سایت برنامه نود-هنوز یک سال نیست که راه خروج از ایران را در پیش گرفته است. مربی دوست داشتنی ایتالیایی - آرژانتینی الاصل که کمک زیادی به پیشرفت واالیبال ایران کرد و نامش برای همیشه در تاریخ ورزش ایران جاودانه شد. صحبت از خولیو ولاسکو است سرمربی سابق تیم ملی والیبال و معمار والیبال مدرن ایران. هر چند که نباید از مدیریت صحیح والیبال ایران و کارهای زیربنایی در گذشته به راحتی رد شد، اما هیچ رقمه نمی شود انکار کرد که استارت ورود والیبال ایران به جمع مدعیان دنیای والیبال با کمک این مربی دوست داشتنی زده شده است. باید به اواسط زمستان ۹۲ برگردیم . زمانی که با جدایی ولاسکو از تیم ملی ایران بسیاری از کارناشناسان او را رفیق نیمه راه دانستند و ترس او از ناکامی با تیم ملی ایران در مسابقات لیگ جهانی و قهرمانی جهان ۲۰۱۴ را دلیل جدایی اش می دانستند. حتی از او نقل قول هایی مبنی بر این نکته منتشر شد که سطح والیبال ایران همین است و دیگر جایی برای پیشرفت نیست.

اما مسابقات قهرمانی جهان فرصتی مناسب بود برای رسیدن به بعضی از حقایق. آقایان برد ایران در برابر آرژانتین را همچون چماق بر سر ولاسکو کوبیدند. اما انگار یادشان رفته بود که سطح بازیکنان حال حاضر تیم ملی ایران کجاست و شاگردان ولاسکو کجا. خولیوی دوست داشتنی را به سخره گرفتند که کار را در والیبال ایران نیمه کاره رها کرده و رفت.

شکست ایران در برابر لهستان در یک روز مانده به پایان مسابقات مرحله دوم کار ایران را به اما و اگر کشاند. هر چند که شیربچه ها ایرانی مثل آب خوردن  صربستان را در هم کوبیدند و موقتا به رده دوم جدول رفتند اما شرایط صعود دست ایران نبود و به بقیه  بازی ها بستگی داشت. خولیو ولاسکو و تیمش که هیچ شانسی را برای صعود نداشتند در مقابل آمریکای مدعی صعود و قهرمان لیگ جهانی کاری کردند کارستان. برد  آنها در برابرامریکا باعث شد که قهرمان لیگ جهانی از صعود به جمع ۶ تیم برتر دنیا بازماند و این شاگردان کواچ باشند که جشن اولین صعود به این مرحله را جشن بگیرند. حالا شاید این برد جوابی باشد به توقع آقایان از ولاسکو، که کاره نیمه تمامش در والیبال ایران را با بردن آمریکا توسط آرژانتین تمام کرد و باعث صعود ایران به دور نهایی رقابتها شد. کاش کمی قدرشناس این مربی دوست داشتنی باشیم .ممنون آقای ولاسکو. ممنون خولیوی دوست داشتنی

 

 

وبلاگ یه پسر خوشتیپ به نام کمیل...
ما را در سایت وبلاگ یه پسر خوشتیپ به نام کمیل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کمیل کامیابی kamyabik بازدید : 685 تاريخ : يکشنبه 23 شهريور 1393 ساعت: 21:48

 زمان برای آنهایی که در انتظارند آهسته است برای آنهایی که نگرانند سریع است برای آنهایی که غمگینند طولانیست برای آنهایی که شادند کوتاه است ولی برای آنهایی که عاشقند وجود ندارد !!!

وبلاگ یه پسر خوشتیپ به نام کمیل...
ما را در سایت وبلاگ یه پسر خوشتیپ به نام کمیل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کمیل کامیابی kamyabik بازدید : 556 تاريخ : پنجشنبه 20 شهريور 1393 ساعت: 20:57

 

زندگی باغی است
که با عشق باقی است
مشغول دل باش
نه دل مشغول
بیشتر غضه های ما
از قصه های خیالی ماست
پس بدان اگر فرهاد باشی
همه چیز شیرین است
وبلاگ یه پسر خوشتیپ به نام کمیل...
ما را در سایت وبلاگ یه پسر خوشتیپ به نام کمیل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کمیل کامیابی kamyabik بازدید : 510 تاريخ : يکشنبه 9 شهريور 1393 ساعت: 16:45

 

CIMG5166

وبلاگ یه پسر خوشتیپ به نام کمیل...
ما را در سایت وبلاگ یه پسر خوشتیپ به نام کمیل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کمیل کامیابی kamyabik بازدید : 560 تاريخ : شنبه 8 شهريور 1393 ساعت: 3:01

اول از همه بریم سراغ پرسپولیس: وضعش تو این روزا اصلا خوب نیست. نه خوب بازی میکنه نه نتیجه میگیره. 

آرسنال: چند تا بازیکن توپ جذب کرده ولی هنوز تیم کاملا هماهنگ نیست. ولی روزای خوبی در انتظارشه. بیشتر از همه تو لیگ انگلیس وضع منچستر خوشحالم میکنه. مخصوصا اون چهارتایی که خوردن.

بارسا: هم بازیکنای توپی جذب کرده هم وضعش خوبه. پس فعلا توفیق حرص خوردن واسش رو نداریم.

بایرن: با حضور پپ همیشه خیالم راحته.

میلان: زیاد ازش خبر ندارم ولی امیدوارم از اون وضعیت فلاکت بار پارسال در اومده باشه.

قلبم "برزیل": اون شبی رو که محبوب ترین تیم فوتبال تو دنیا واسه من 7 گل از آلمان خورد رو هیچ وقت فراموش نمیکنم. یادمه وقتی گل سوم رو خورد تلویزیونو خاموش کردم چون دیگه طاقت دیدن بازی رو نداشتم. سحر به معنای واقعی قلبم درد گرفته بود. گوشیمو که روشن کردم انبوه پیامک های تسلیت اومد. خلاصه تا چند روز حالم گرفته بود. هنوز هم بعضیا که منو میبینن داغ دلمو تازه میکنن. اما بریم سراغ وضع تیم: دونگای عزیز دوباره برگشته و در اولین فهرستی که اعلام کرده اسم 13 نفر از بازیکنایی که تو جام  جهانی با تیم بودن رو از تیم خط زده(دمش گرم).قراره دو تا بازی دوستانه با کلمبیا و اکوادور داشته باشه. تا ببینیم چی میشه.

وبلاگ یه پسر خوشتیپ به نام کمیل...
ما را در سایت وبلاگ یه پسر خوشتیپ به نام کمیل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کمیل کامیابی kamyabik بازدید : 513 تاريخ : شنبه 8 شهريور 1393 ساعت: 2:50

روز جمه ی گذشته بعد از مدتها رفتم یه مسابقه شرکت کنم، مسابقه ی پینگ پنگ شهرستان درمیان، آخرشم با دو تا باخت الکی سوم شدم. ولی در کل خوش گذشت. آدم باید اینقدر از این شکست های الکی بخوره تا ورززیده بشه واسه ی میدونای بزرگتر. به قول ژاپنی ها: انسان آنقدر که از شکست میآموزد از پیروزی نمی آموزد.

وبلاگ یه پسر خوشتیپ به نام کمیل...
ما را در سایت وبلاگ یه پسر خوشتیپ به نام کمیل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کمیل کامیابی kamyabik بازدید : 452 تاريخ : شنبه 8 شهريور 1393 ساعت: 2:31

 

 

پینگ پنگ باز المپیکی ایران می گوید: نتیجه گرفتن در بخش انفرادی و دوبل کار آسانی در بازیهای آسیایی نیست اما هدفم این است که عملکرد خوبی را به نمایش بگذارم و نماینده شایسته ای برای ایران باشم

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج.ا.ایران افشین نوروزی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران )ایسنا)، درباره روند تمریناتش برای حضور در بازی های آسیایی اظهار کرد: تمریناتمان در اردوی تیم ملی خوب پیش می رود و درحال حاضر نیز در بابل اردو زده ایم تا به آمادگی کاملی برسیم. قرار است از 15 تا 27 شهریور در اتریش اردو بزنیم و احتمالا اوایل مهر به اینچئون اعزام خواهیم شد. امیدوارم که تا بازی های آ‌سیایی به نقطه اوج آمادگی برسیم.

این پینگ پنگ باز المپیکی ایران با بیان این که بهتر بود تیم کامل به بازی های آسیایی اعزام می شد، گفت: ما در بخش تیمی شانس بیشتری در این رقابت ها داشتیم یا اگر حداقل سه پینگ پنگ باز به این رقابت ها می رفتند در مسابقات تیمی می توانسیتم شرکت کنیم و انسجام تیمی نیز بیشتر بود.

نوروزی خاطرنشان کرد: نتیجه گرفتن در بخش انفرادی و دوبل کار آسانی در بازی های آسیایی نیست اما هدفم این است که عملکرد خوبی را به نمایش بگذارم و نماینده شایسته ای برای ایران باشم. نتیجه گرفتن در این بازی های می تواند رنکینگ تیم ایران و رنکینگ شخصی ام را در فدراسیون جهانی ارتقاء دهد.

وی درباره انتخاب شدنش برای بازی های ‌آسیایی و کنار رفتن نیما عالمیان نیز اظهار کرد: بحث انتخاب شدن برای بازی های آسیایی تصمیمی از سوی مسوولان فدراسیون بوده است و حالا که انتخاب شده ام سعی می کنم بهترین مسابقه ام را انجام دهم و اگر نیما عالمیان نیز انتخاب می شد باز هم تفاوتی نداشت و برای او نیز آرزوی موفقیت داشتم.

ملی پوش پینگ پنگ ادامه داد: شنیده ام که برای انتخاب ملی پوشان اعزامی به اینچئون ابتدا بحث المپیکی بودن مطرح بوده است و پس از آن موضوع رنکینگ نیز مدنظر قرار گرفته است و براین اساس من به همراه نوشاد عالمیان برای حضور در بازی های آسیایی انتخاب شدم. البته در مسابقات انتخابی که سال گذشته نیز برگزار شد، در مجموع امتیازات اول شدم. حالا که گفته اند باید بروید ما هم می رویم و اگر فرد دیگری هم قرار بود برود تفاوتی نداشت، چون او نیز دوست ما و نماینده ایران بود.

وی با بیان این که خیلی دیر متوجه شدیم که به صورت قطعی به بازی های آسیایی می رویم، افزود: در حال حاضر بهترین اتفاق آرامش است که می تواند به من و نوشاد در بازی های آسیایی کمک کند.

نوروزی درباره پیش بینی اش از بازی های آسیایی نیز به ایسنا گفت: در مجموع پینگ پنگ در آسیا بسیار سخت است و در بازی های آسیایی هم کار سخت تر می شود. به هر حال قهرمانان المپیک و جهان در این رشته از آسیا هستند و اگر ما در بخش تیمی حضور داشتیم حتی می توانستیم نیم نگاهی هم به سکو داشته باشیم. فرصت و شانس یک بار اتفاق می افتد. اما در بخش انفرادی و دوبل با توجه به این که از ابتدا در مسابقات نیستیم و تا بخواهیم با جو مسابقات آشنا شویم باز هم کار سخت است.

ملی پوش پینگ پنگ، در پاسخ به این که وضعیت کادرفنی و سرمربی مشخص شده است، گفت: تاکنون فدراسیون کادر فنی و سرمربی را مشخص نکرده و باید این موضوع را از مسوولان بپرسید. مطمئنا اگر سرمربی قوی در کنار تیم داشته باشیم،‌ بسیار تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: پیشنهاد من حضور سرمربی خوب خارجی در کنار تیم ملی است. مربی خارجی خوب،‌ سطح علمی اش بالاتر از سطح علمی مربیان ایران است. متاسفانه مربیان ما خیلی به کلاس های بین المللی نمی روند و بودن مربی خارجی می تواند به علم مربیان نیز کمک کند و برای بازیکنان هم مفید باشد.

نوروزی ادامه داد: فکر می کنم که مربی به بازی های آسیایی اعزام نمی شود اما اگر قرار است مربی بیاید بهتر بود به جای مربی بازیکن دیگری را به بازی های آسیایی می فرستادند.

 

وبلاگ یه پسر خوشتیپ به نام کمیل...
ما را در سایت وبلاگ یه پسر خوشتیپ به نام کمیل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کمیل کامیابی kamyabik بازدید : 488 تاريخ : شنبه 8 شهريور 1393 ساعت: 2:22

براساس جدیدترین تحقیقات محققان درباره خواب، ۵ دلیلی که شب‌ها افراد به راحتی نمی‌توانند بخوابند، عنوان شد.در این راستا عنوان شده است که ذهن افراد مانند ماشین‌ها به زمانی برای خنک شدن نیاز دارد.

تسنیم : براساس جدیدترین تحقیقان محققان درباره خواب، 5 دلیلی که شب‌ها افراد به راحتی نمی‌توانند بخوابند، عنوان شد.

قرص‌های خواب را کنار بگذارید

قرص‌های خواب آور ممکن است برای دوره ای کوتاه راه حل مقطعی برای مشکل بی خوابی باشند، اما در طول زمان در صورت استفاده مزمن از این گونه قرص‌ها فرد به بی خوابی دچار شده و امکان دارد سیستم اعصاب بدن نسبت به این قرص‌ها مقاوم شود. از طرفی دیگر هیچ قرصی را نمی‌توان یافت که بدون عارضه باشد. بنابراین می‌توان گفت که مصرف قرص‌های خواب آور به هیچ وجهی نمی‌تواند راه حل مناسبی برای مشکل بی‌خوابی باشند.

ذهن شما مانند ماشین‌ها به زمانی برای خنک شدن نیاز دارد

به هنگام خواب سعی کنید از وسایل صوتی و تصویری به دور باشید. تلویزیون را خاموش کنید و تلفن همراه خود را نیز کنار بگذارید. و سعی کنید به مدت 15 الی 20 دقیقه به مسائل استرس زا در روز آتی فکر نکنید و سعی کنید برای مدت کوتاهی به ذهن خود آرامش دهید.

چرت‌های طولانی به دفعات بالا در طول روز فقط برای نوزادان

چرت زدن‌های نامنظم در طول روز و با مدت طولانی به شدت می‌تواند به زمان خواب شبانه شما صدمه بزند و زمان به خواب فرو رفتن شما را مختل کند. شایان ذکر است که بهترین زمان برای خواب میان روز، 8ساعت بعد از بیدار شدن به هنگام صبح است که تقریباً میتوان گفت ساعت 3 بعد از ظهر است.

حذف وعده‌های غذایی در ساعت پایانی قبل از خواب

خوردن برخی از مواد غذایی به هنگام شب ممکن است باعث به کار افتادن معده و دستگاه هضم و گوارش شود که این امر به مغز فرمان می‌دهد که در حالت آماده باش و بیدار قرار گیرد. بنابراین بهتر است از صرف غذا درست در زمان قبل از خواب پرهیز شود و زمان صرف این وعده‌های غذایی تا زمان استراحت و خواب شبانه فاصله داشته باشد.

پرهیز از انجام فعالیت‌های ورزشی قبل از زمان خواب

گرچه انجام فعالیت‌های ورزشی به سلامتی شما کمک فراوانی می‌کند، اما انجام این گونه فعالیت‌ها باعث می‌شود که مغز و ذهن شما فعال و هوشیار گردند که این مسئله به اختلال خواب منجر می‌شود. بهترین زمان برای انجام فعالیت‌های ورزشی، صبح یا بعد از ظهر است.

وبلاگ یه پسر خوشتیپ به نام کمیل...
ما را در سایت وبلاگ یه پسر خوشتیپ به نام کمیل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کمیل کامیابی kamyabik بازدید : 404 تاريخ : شنبه 1 شهريور 1393 ساعت: 17:50

خبرنامه